torsdag 19 maj 2011

Bajen forever!!

År 2003 var första gång jag kollade Bajen(Hammarby) på Landskrona IP och det blev kärlek direkt
Till Bajen. Sen dess håller jag på Bajen och kommer alltid göra det. Det har blivit en religion för mig och jag kollar på dem så ofta jag kan och har råd.
Bajen är allt för mig. Bajen är en familj till mig. Bröder och systrar!!!
I Bajen är det en bra sammanhållning i klubben och bland trogna supportrar.
Var Bajen än är så är klacken på plats i vilken sport som helst till exempel:
Bordtennis, Innebandy, Ishockey, Fotboll, Rodd, Friidrott, Speedway, Bowling,
Handboll, Boule, Skidåkning, Rugbylag, Orientering, Goalboll,
Boxnings, Bandy och Damfotboll.
Det är vi som är Hammarby!!!!

Text: Markus Larsson

1 kommentar:

  1. Marcus Werlinmaj 19, 2011

    jag håller med Markus Larsson om att kärleken till Hammaby kom dirket när jag såg dom första gången. För mig är Bajen(Hammarby) kärlek, Passion & Tradition. Att stå i klacken med mina grönvita brödrar & systras är som att vara med i en stor familj där vi står enade på läktaren. Genom att stå & sjunga i 90 minuter får mig att bli tårögd till kärleken till Bajen(Hammarby.Den kärleken kommer aldrig dö ut! Det är vi som är Hammarby! MVH Marcus Werlin HRA!

    SvaraRadera