tisdag 13 december 2011

Från en brottare till en annan



Martin Lidberg skrev ett brev från en brottare till en annan som heter Viktoria Mihajlovic.
Dom här frågorna hade  jag  ställt:
Vilka är dina favoritgrepp?
Svar: Kryss, mara, smidjebälte
 Vilken musik brukar du lyssna på?
Svar: Väldigt blandat, mycket lugn musik
Vad tycker du  att det är roligast att göra?
Svar: Fiska ,träna och resa
Har du någon flickvän?
Svar: Ja, hon heter Catharina
Tittar du mycket på brottning?
Svar: Ja, ibland. Min bror ska tävla i OS. Så jag tittar mycket på honom.
Har du tagit olympisk medalj?
Svar: Nej tyvärr. Jag var i semifinal 2 gånger
Vilken medalj är du stoltast över?
Svar: Mina VM- guld

Sist skrev Martin Lidberg så här:
Lycka till och träna hårt nu Viktoria och se till att också ha roligt!
Allra sist så sickade han en brottarkram

Text: Viktoria Mihajlovic

2 kommentarer: